Zawiadamiamy że w ramach pogramu dofinansowań „Wielkopolski Program Infrastrukturalny” do trzeciego etapu zaakceptowano znajdujące się na poniższej liście projekty:
wypracowanie mobilnej platformy komunikacyjnej wideo dla przedsiębiorstw – szkolenia z obslugi klienta
wypracowanie nowej e-usługi dla sektora bankowego, multimedialna weryfikacja kredytobiorców – warsztaty z zarządzania czasem
SzkoleniaZe Skuteczności Personalnej – szkolenia pracownicze
wypracowanie platformy aukcyjnej Sprzedazmagazynowapl – szkolenia miekkie
stworzenie portalu cyfrowego świadczącego modernizacyjne e-usługi dla rynku pracy – treningi sprzedażowe
zbudowanie powszechnie dostępnej biblioteki cyfrowej wypożyczającej zabezpieczone i niezabezpieczone książki w postaci cyfrowej – warsztaty negocjacyjne
stworzenie, uruchomienie i promocja platformy dostarczającej kompleksowe narzędzie do zarządzania nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych – treningi z przywództwa
nowoczesne technologie przemysłowe i ekologiczne dla zrównoważonego dynamizacji kraju – szkolenia z konfliktów
interdyscyplinarne Laboratoria Zrównoważonych technologii Eksploatacji – szkolenia z obslugi klienta
Automatyczna platforma CRM oparta na aplikacji CRM zintegrowanej z bazą danych do celów marketingowych – szkolenia pracownicze
modyfikacja procesów biznesowych dzięki wdrożeniu procesu B2B w spółce Insoft Consulting Sp z oo – treningi interpersonalne
Badania nad wykorzystaniem ekokomponentów i uruchomienie nowoczesnych procedury produkcji świec – szkolenia HR
Budowa nowoczesnego ośrodka doskonalenia techniki jazdy – warsztaty HR
Budowa nowego zakładu i wdrożenie modernizacyjnej metodyki produkcji stolarki PCV i aluminium – szkolenia menedżerskie
Dywersyfikacja działalności centrum IT we Wrocławiu poprzez wdrożenie innowacyjności produktów – treningi z przywództwa
Działania informacyjne i promocyjne Instytucji Pośredniczącej (MSWiA) realizowane w ramach 7 i 8 osi priorytetowej PO IG w 2010 roku – szkolenia miekkie
eInclusion – zapobieganie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Przysuskim – warsztaty z obslugi klienta