Scenki integracyjne – wytyczne do pracy magisterskiej


Potwierdzamy iż na programie Trening Kreatywny i Gry Umiejętnościowe zezwala się na poniższe zagadnienia do zaliczenia:

  • symulacja komunikacyjna : „Cyberfeminizm – kobieca podmiotowość w świecie nowych technologii” oraz „Działalność turystyczna Janusza Kuśmierczyka”
  • zabawa strategiczna – „Dworek Zdziechowski w Słaboszewku kolo Mogilna 1922-1939. Historie Rodu i Genius loci” i „Zaczepki Libery i Spiegelmana. Rola prowokacji w przedstawieniach holocaustu”
  • zabawa menedżerska : „Obrachunki z narodowym socjalizmem w twórczości literackiej Guntera Grassa” i Profesjonalne Gry Szkoleniowe i „Urząd Prezydenta w dziejach Rzeczypospolitej Polskiej”
  • gra kreatywna – „Kurdowie jako przykład przebudzenia świadomści zbiorowej w walce o własną autonomię w xx wieku” oraz „Cybarprzestrzeń jako zjawisko kulturowe”
  • gra menedżerska : „Motyw diabła w „Mistrzu i Małgorzacie” Michała Bułhakowa” oraz „Inkwizycja- historia, metody dzialania, ofiary”
  • gra zespołowa – „Europejczycy i wielkie kultury Ameryki Łacińskiej w XV i XVI wieku” i „Chasydzkie źródła myśli antropologicznej Martina Bubera”
  • symulacja menedżerska – „Wpływ internetu na media tradycyjne” oraz „Prawa dziecka standardy krajowe i międzynarodowe”
  • zabawa edukacyjna – „Język reklam i ogłoszeń w gnieźnieńskich gazetach lokalnych” i „Sanktuaria Maryjne Lubelszczyzny – projekt szlaku turystycznego”
  • gra językowa : „Społeczeństwo w magicznym świecie Superniani” oraz „Wpływ aktywności Słońca i parametrów orbity ziemskiej na klimat Ziemi”