Potwierdzamy iż na programie Trening Kreatywny i Gry Umiejętnościowe zezwala się na poniższe zagadnienia do zaliczenia:
symulacja komunikacyjna : „Cyberfeminizm – kobieca podmiotowość w świecie nowych technologii” oraz „Działalność turystyczna Janusza Kuśmierczyka”
zabawa strategiczna – „Dworek Zdziechowski w Słaboszewku kolo Mogilna 1922-1939. Historie Rodu i Genius loci” i „Zaczepki Libery i Spiegelmana. Rola prowokacji w przedstawieniach holocaustu”
zabawa menedżerska : „Obrachunki z narodowym socjalizmem w twórczości literackiej Guntera Grassa” i Profesjonalne Gry Szkoleniowe i „Urząd Prezydenta w dziejach Rzeczypospolitej Polskiej”
gra kreatywna – „Kurdowie jako przykład przebudzenia świadomści zbiorowej w walce o własną autonomię w xx wieku” oraz „Cybarprzestrzeń jako zjawisko kulturowe”
gra menedżerska : „Motyw diabła w „Mistrzu i Małgorzacie” Michała Bułhakowa” oraz „Inkwizycja- historia, metody dzialania, ofiary”
gra zespołowa – „Europejczycy i wielkie kultury Ameryki Łacińskiej w XV i XVI wieku” i „Chasydzkie źródła myśli antropologicznej Martina Bubera”
symulacja menedżerska – „Wpływ internetu na media tradycyjne” oraz „Prawa dziecka standardy krajowe i międzynarodowe”
zabawa edukacyjna – „Język reklam i ogłoszeń w gnieźnieńskich gazetach lokalnych” i „Sanktuaria Maryjne Lubelszczyzny – projekt szlaku turystycznego”
gra językowa : „Społeczeństwo w magicznym świecie Superniani” oraz „Wpływ aktywności Słońca i parametrów orbity ziemskiej na klimat Ziemi”