Gry biznesowe – założenia do pracy magisterskiej


Informujemy iż na programie Andragogika i Symulacje Szkoleniowe zalecamy prezentowane na niniejszej liście tezy do pracy dyplomowej:

  • symulacja kreatywna – „Temperatura powietrza w Łebie w aspekcie rekreacji (1966-1998)” oraz „Znaczenie Federacji na Rzecz Kobiet w walce o uprawnienie płci”
  • symulacja menedżerska : „Językowy stereotyp blondynki” oraz „Opiniotwórcza rola mediów katolickich w Polsce na wiarę i poglądy ich odbiorców”
  • gra edukacyjna : „Metody prowadzenia śledztwa przez detektywów w powieści kryminalnej” i Gry i „Komunikacja w związku bliskim – partnerskim ”
  • gra językowa – „Pogrzeb w teologii prawosławnej i katolickiej” i „Stroje ludowe macedońskie i wielkopolskie. Obserwacja porównawcza”
  • zabawa lingwistyczna – „Strategia reklamowo-edukacyjna Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami” oraz „Media elektroniczne we współczesnej polskiej rodzinie. Dylematy kulturowo-socjologiczne”
  • symulacja kreatywna – „Zachowania suicydalne jako problem społeczny w procesie socjalizacji młodzieży i ich przedstawienie w mediach” oraz „Komunikacja w rodzinie między matką a córką”
  • gra językowa – „Cywilizacja śmierci – kulturowe uwarunkowania zachowań proekologicznych” i „”Lalka” Bolesław Prusa jako powieść o mieście”
  • zabawa językowa – „Ikona Jezusa Chrystusa podstawą chrześcijańskiej ikonografii” oraz „Obserwacja serwisów sportowych w WWW i ich wpływ na architekturę informacji w sieci”
  • gra językowa : „Rozum i uczucie w powieściach Jane Austen” i „Struktura społeczna osób zwiedzających Zespół Pałacowo-Parkowy w Puławach”