Dofinansowanie na szkolenia dla firm


Informujemy iż w ramach pogramu europejskiego „Wielkopolski Program Regionalny” do drugiego etapu dopuszczono poniższe wnioski:

  • wypracowanie elektronicznego serwisu, wspomagającego procesy zarządzania projektami/zadaniami oraz usprawniającego komunikację w zespołach projektowych – treningi ze stresu
  • zbudowanie internetowej platformy zarządzania procesem organizacji i promocji wydarzeń, rejestracji uczestników i systemowej sprzedaży e-biletów – szkolenia biznesowe
  • Warsztaty Z Zarządzania Strategicznego – warsztaty z konfliktów
  • e-awaria – szkolenia z asertywności
  • zbudowanie portalu internetowego – ekologicznego poradnika prawnego wraz z obsługującą go aplikacją internetową – szkolenia HR
  • stworzenie semantycznej wyszukiwarki i porównywarki produktów w Internecie – treningi z asertywności
  • zbudowanie społecznościowego portalu internetowego dla maturzystów Maturzakipl, ułatwiającego organizowanie, zdobywanie i weryfikację posiadanej wiedzy – szkolenia HR
  • innowacyjne metody numeryczne analizy, optymalizacji i niezawodności przemysłowych procesów tłoczenia blach – szkolenia z konfliktów
  • wzmocnienie udziału przychodów z importu w spółce PPHU ,,Patric” PATRYCJA WRÓBLEWSKA – szkolenia interpersonalne
  • ADAPTACJA programU INFORMATYCZNEGO FIRMY W CELU URUCHOMIENIA MODELU DYSTRYBUCJI B2B – szkolenia firmowe
  • Autonomiczna inteligentna sieć teleinformatyczna do e-diagnozowania energetycznych sieci rozdzielczych – treningi biznesowe
  • Nr statystyczny PKWiU 432211 – szkolenia z delegowania
  • – szkolenia ze stresu
  • Centrum Nanomateriałów Funkcjonalnych – szkolenia firmowe
  • Cyfrowo połączeni – e-Inclusion na terenie Miasta Malborka i Gminy Miłoradz – szkolenia negocjacyjne
  • Działania informacyjno-promocyjne realizowane dla osi priorytetowych nr 3, 4, 5 i 6 systemu Operacyjnego innowacyjna Gospdoarka będących w gestii Ministerstwa Gospodarki jako Instytucji Pośredniczącej – szkolenia z obslugi klienta
  • elektroniczny system wspierania obsługi serwisowej i gwarancyjnej (Service Desk) – treningi z komunikacji